Xè contacontes ambiental

El passat dimecres es va celebrar el Xè Contacontes ambiental inclòs en el Pla d’acció d’Escola Verda de l’institut.

Els alumnes 2n d’ESO de l’optativa de Medi ambient van anar a l’Escola Valdelors a presentar els contes ambientals que han anat elaborant durant les classes.

La novetat d’aquest any és que hi han introduït algunes paraules en altres idiomes diferents del català, en concret l’anglès i el francès, amb un vocabulari senzill per tal que els nens d’educació infantil (de 3 a 5 anys) ho puguin entendre.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *