Vols una poma ecològica?

El dijous 23 de novembre l’alumnat de 1r de Batxillerat que cursa Funcionament de l’empresa i Economia ha visitat l’empresa Hawo Fruits, SL situada al polígon industrial d’Hospitalet i instal·lada al municipi des del 2004, dedicada a la producció, comercialització i distribució de fruita i verdura ecològica en l’àmbit nacional i internacional.

De la mà d’en Marià Cabré, director comercial i sots director de Hawo Fruits, vam recórrer les instal·lacions i vam conèixer la missió i visió de l’empresa. L’objectiu de la visita és entendre els conceptes que es treballen a classe al llarg del curs i apropar el món empresarial a l’alumnat.

Gràcies, un any més, per ensenyar-nos el valor afegit que aporten empreses com la vostra a l’economia d’un territori.