Visita Hawo Fruits, SL amb l’alumnat d’Economia de 1r de Batxillerat

El dimarts dia 12 de novembre l’alumnat de 1r de Batxillerat que cursa Economia i Economia d’empresa ha visitat les instal·lacions de l’empresa Hawo Fruits, al polígon industrial d’Hospitalet, una empresa que produeix i distribueix fruites i verdures ecològiques en l’àmbit nacional i internacional.

Una activitat que s’emmarca dins el projecte “Coneguem empreses del nostre municipi” i que té un doble objectiu: apropar l’alumnat d’economia i empresa a la realitat empresarial del nostre municipi i aplicar els coneixements adquirits al llarg del curs.

L’alumnat ha vist conceptes que es treballen a l’aula com: la divisió per departaments, funcions dels departaments, objectius empresarials, responsabilitat social corporativa, forma jurídica, etc.

Ha estat una visita molt enriquidora que serveix per entendre els conceptes que es treballen a classe al llarg del curs i per apropar el món empresarial a l’alumnat.

Gràcies Hawo Fruits per la vostra exquisida recepció i visita!

Fins aviat!