Visita a l’Escola Jeroni de Moragas i l’escola Marcel.lí Esquius

L’alumnat dels cicles formatius d’Atenció a Persones en Situació de Dependència i d’Educació Infantil han realitzat dues sortides molt interessants relacionades amb el seu perfil professional.

En primer lloc, vam visitar l’Associació Jeroni de Moragas a Móra d’Ebre. És un centre multidisciplinar, ja que acull un centre d’educació especial, un centre ocupacional, una llar residència i un centre especial de treball. La visita va començar amb una xerrada i, a continuació, ens van ensenyar tots i cadascun dels seus espais. L’alumnat va poder interactuar amb tots els usuaris i vam gaudir de la seva companyia.

En segon lloc, vam visitar l’Escola Marcel. Esquius a Miami Platja. És una escola pública amb un mètode de treball que es basa en la realització de projectes des de P3. La visita va començar a l’aula de psicomotricitat on vam veure com es duia a terme una classe de P3 amb la psicomotricista. Després van fer-nos una xerrada per explicar-nos com treballen per projectes i, per últim, com treballen les habilitats emocionals amb els infants. Va ser una sortida molt enriquidora i ens vam sentir com a casa.

foto-jeroni-2

foto-marcel-li

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *