VI Conferència Catalana “Tinguem Cura del Planeta”

El 27 d’abril, la Xarxa d’Escoles per a la Sostenibilitat de Catalunya (XESC) ha organitzat la VI conferència catalana del “Tinguem Cura del Planeta”. Un projecte internacional amb  l’objectiu d’afavorir l’intercanvi i el coneixement sobre les problemàtiques socio-ambientals més enllà del propi territori i la connexió amb les globals.

Durant el 2n trimestre els alumnes de Física i Química de 4t ESO han treballat buscant una problemàtica ambiental en el municipi. Després de diferents enquestes i de parlar amb l’Ajuntament han arribat a la conclusió que els diferents problemes mediambientals detectats es concentren en un: L’incivisme. Quatre representants han anat a Barcelona i han treballat juntament amb els delegats d’altres centres de tota Catalunya, debatent aquests problemes ambientals locals, els seus compromisos d’acció i dissenyant accions per dur a terme de forma conjunta.

El projecte del nostre centre es diu:       En sentiràs a parlar!!!