“Vaiana”, el conte mediambiental d’aquest curs

El passat 10 de maig, l’alumnat de 2n del CFGS d’Educació Infantil va representar un conte de temàtica mediambiental, emmarcat en el Projecte d’Escola Verda, per als alumnes dels cursos d’Educació d’Infantil de les escoles del municipi.

“Vaiana” va ser el conte escollit i adaptat per l’alumnat del mòdul professional “Expressió i comunicació”, on es treballa la intervenció en el desenvolupament dels llenguatges verbal, rítmico-musical, gestual i plàstic, entre d’altres. Així doncs, durant el curs, l’alumnat ha adaptat l’argument, ha escrit el guió, ha seleccionat la música, i ha dissenyat i elaborat el vestuari, l’ambientació i els decorats per, finalment, portar el conte a escena.

Per donar cabuda a tots els nens i nenes de les dues escoles, es van realitzar dues sessions durant el matí. Prop de 200 alumnes de l’Escola Mestral i l’Escola Valdelors van poder gaudir d’una història on els protagonistes van aconseguir salvar el seu poble i la seva illa prometent no malgastar aigua i tenir cura de la natura.

En aquest enllaç podeu accedir a totes les imatges