2n d’Educació Infantil representà l’obra Un món gelat

El divendres 30 d’abril, l’alumnat de 2n curs del cicle d’Educació Infantil de l’INS Berenguer d’Entença va representar l’obra de teatre  Un món gelat . Aquesta obra, que es realitza cada any i que forma part del mòdul d’Expressió i Comunicació,  treballa el problema de la contaminació des d’una perspectiva infantil per tal d’arribar als més petits.

Els espectadors que ens van acompanyar van ser l’alumnat de les Llars d’infants Petete de Miami Platja, Sol i Vent de l’Hospitalet de l’Infant i Patufets de Vandellòs, així com també alumnat de l’escola Mestral de l’Hospitalet de l’Infant, Valdelors de Vandellòs, Mare de Déu de la Roca de Mont-roig del Camp i dels cicles formatius del mateix institut.