Un matí teatral

Per acomiadar un primer trimestre força atapeït de feina i donar la benvinguda a les festes nadalenques, el passat divendres 21 es va representar a la sala d’actes per a tot l’alumnat Tr3s minuts, una obra de teatre escrita per l’Eva Zazurca i molt ben interpretada pel grup d’alumnes del centre amb esperit d’actors. El dia abans, però, també va haver un passi de tarda obert al públic en què els 200 euros de la recaptació van anar a La Marató.

La història transita entre un món futurista alienat per la connectivitat ­–Amnèsia– ­­ i un món oblidat on esperen els adolescents que hi volen arribar per retrobar-se amb els éssers estimats –el No-Indret. Una metàfora de la societat en què vivim que ignora o oblida fàcilment fets que estan succeint ara mateix al nostre món i la importància de mirar el nostre entorn i els qui tenim al costat.

A continuació va actuar la coral dirigida pel professor Vicent Peñalva. Entre actuació i actuació, els alumnes de batxillerat van organitzar un esplèndid esmorzar.

Podeu veure més imatges dels actes del matí en els següents enllaços:

Teatre

Coral