Un gran resultat al concurs “Problemes a l’esprint”

El passat dimecres 14 de desembre, un grup de 22 alumnes de 3r i 4t d’ESO van participar al concurs de matemàtiques «Problemes a l’esprint».

Es tracta d’una activitat col·laborativa de resolució de problemes en línia adreçada a equips de centres educatius internivells. La denominació de “Problemes a l’esprint” prové del fet que el centre guanyador és el primer que envia totes les solucions correctes a les qüestions de matemàtiques que es plantegen.

Enguany han participat 162 equips  de centres de Catalunya, Balears i del País Valencià, amb un total de 3.506 alumnes. Ha estat un treball intens, emocionant, col·laborant tots plegats en equip i posant en pràctica els coneixements de matemàtiques.

L’equip del nostre centre ha estat un dels 31 equips que han tingut encert total en els 10 problemes.

Enhorabona!! Gràcies pel vostre esforç!!

Si voleu més informació i conèixer els problemes plantejats, podeu accedir a l’enllaç: https://www.cangur.org/esprint/