Un any més amb La Marató de TV3

Com cada any per aquestes dates, l’institut es mobilitza per col·laborar amb La Marató de TV3 i recaptar diners que contribuiran, en aquesta última edició, a la investigació de les malalties cardiovasculars.

Alumnat, professorat i personal d’administració i serveis hem col·laborat en la creació d’un mercat i esmorzar solidaris, portant objectes de segona mà i diferents productes per menjar a l’hora del pati. Un nombrós grup d’alumnat voluntari s’ha encarregat d’organitzar les parades i dedicar hores del seu temps lliure a la venda dels diferents articles i esmorzars.

Com a activitat complementària, des del centre s’han concertat xerrades divulgatives per a tot l’alumnat d’ESO, Batxillerat i de les dues especialitats de Cicles Formatius. Aquestes xerrades tenen l’objectiu de sensibilitzar sobre la gravetat d’aquestes malalties i donar informació de com es poden evitar i detectar.

Des d’aquí volem donar les gràcies a totes aquelles persones que, d’una manera o altra, han participat i contribuït econòmicament en aquesta causa. Entre tots hem recaptat 380 euros que aniran destinats íntegrament a La Fundació La Marató  de TV3.