Tres, dos, u … II Cursa “Kilòmetres de solidaritat pel dret a ser nena”

Estem molt contents/es d’anunciar-vos que preparem, per segon any consecutiu, la cursa “KiIòmetres de solidaritat”.

Es tracta d’una cursa solidària en favor dels drets de la infància, impulsada per l’ONG Save the Children des de fa 18 anys, i a la que el nostre centre s’hi va adherir l’any passat.

Enguany hi ha dues novetats:

La primera és que tot l’alumnat que cursa la matèria d’Educació Física participarà a les curses, de 1r a 4t d’ESO i 1r de Batxillerat.

La segona és que correrem pels drets d’un dels col·lectius d’infants més vulnerables, les nenes que viuen a la Banya d’Àfrica.

Desitgem que aquest projecte educatiu, a més de divertir-nos participant a les curses, ens permeti:

1. Sensibilitzar el nostre alumnat sobre la importància que totes les nenes tinguin els mateixos drets.
  2. Fomentar la solidaritat i la col·laboració mitjançant la recollida de donacions, amb les que aconseguirem que milers de nenes recuperin la infància i els drets perduts.

Les àrees implicades en aquest projecte són les d’Educació Física, que prepara físicament l’alumnat per a la cursa, la d’Educació Visual i Plàstica, que elabora els trofeus i medalles, i la d’Economia, que treballa la difusió del projecte entre tot l’alumnat i professorat. També hi col·laboren els respectius tutors i tutores, que destinaran una sessió de tutoria a parlar sobre el projecte.

Les curses es faran en grups bombolla els dies 21 i 22 de desembre. Més endavant us anirem informant amb més detall.

Als vostres llocs, llestos, … JA!