Treball de Síntesi 1r d’ESO 2018. Cabanes

Els alumnes de 1r el passat dia 7 de maig van haver de matinar per arribar a la granja-escola La Perdiu, a Cabanes, un poble de l’Alt Empordà a prop de Figueres. Van ser tres dies intensos en què van aprendre in situ sobre ecosistemes, tipus d’energies renovables, granja, reciclatge, herbes aromàtiques…. Els seus monitors els explicaven els conceptes sota els arbres i en un entorn de postal (es podia veure el Canigó), així es passaven les hores ben lleugeres. I entre taller i taller…: córrer, saltar, ballar, tocar la guitarra, xerrar… I per la nit… teatre i discoteca! Un bon lloc i una bona manera per aprendre també a conviure.

Tota una experiència divertida i intensa.

Podeu veure més imatges en aquest enllaç

En aquests dos vídeos els alumnes van poder presenciar en directe el naixement d’un ànec.