Títol de l’ESO per a l’alumnat que no l’ha obtingut en finalitzar l’etapa

Cada any es convoquen les proves per a l’obtenció del títol de graduat en ESO per a l’alumnat que no l’hagi obtingut en finalitzar l’etapa. Aquestes proves es realitzen sempre en el centre on es troba l’expedient de l’alumne/na.

Els tres requisits que han de reunir els alumnes per poder presentar-se a aquestes proves són:

1. Tenir 18 anys o complir-los dins l’any natural de realització de les proves.
  2. Haver finalitzat l’ESO sense haver obtingut el títol i no tenir  més de 5 assignatures pendents.
  3. Haver finalitzat l’ESO durant un dels dos cursos anteriors als quals s’accedeix a les proves.

En la convocatòria del 2021 les proves es celebraran els dies 1 i 2 de març.  Per inscriure-us-hi cal que presenteu les sol·licituds a la secretaria del centre entre els dies 1 i 12 de febrer, ambdós inclosos.

Per a més informació consulteu el calendari detallat de l’actual convocatòria o demaneu informació al telèfon de secretaria (977 82 04 27).

Horari de les proves

Llistat d’alumnat admès