Títol de l’ESO per a l’alumnat que no l’ha obtingut en finalitzar l’etapa

Cada any es convoquen les proves per a l’obtenció del títol de graduat en ESO per a l’alumnat que no l’hagi obtingut en finalitzar l’etapa. Aquestes proves es realitzen sempre en el centre on es troba l’expedient de l’alumne/a.

Els tres requisits que han de reunir els alumnes per poder presentar-se a aquestes proves són:

1. Tenir 18 anys o complir-los dins l’any natural de realització de les proves.
  2. Haver finalitzat l’ESO sense haver obtingut el títol i no tenir  més de 5 assignatures pendents.
  3. Haver finalitzat l’ESO durant un dels dos cursos anteriors als quals s’accedeix a les proves.

El termini per fer les proves és del 2 al 15 de març. Es faran, preferentment, del 2 al 4 de març, perquè les persones que estiguin confinades en aquell moment, tinguin temps de ser convocades una segona vegada dins del termini.  Per inscriure-us-hi, cal que presenteu les sol·licituds a la secretaria del centre entre els dies 1 i 14 de febrer, ambdós inclosos.

Per a més informació podeu consultar aquest enllaç del Departament d’Educació o trucar al telèfon de la secretaria del centre (977 82 04 27).

Sol·licitud d’inscripció a les proves

Calendari de la convocatòria 2022

Calendari de les proves