Teens’Lab

Ja fa quatre anys que l’empresa química BASF i la URV celebren el Teens’Lab. Aquest any els alumnes de 4t d’ESO de l’optativa de Física i Química han estat escollits per formar part dels 300 alumnes que realitzaran un taller científic en el que s’intenta apropar la química i, la ciència en general, als joves.

En els laboratoris de l’ETSQ els alumnes han hagut d’enfrontar-se al “Laberint de les substàncies”. Una sèrie de substàncies que han hagut d’identificar a partir de diferents tècniques (densitat, pH, assaig a la flama…). Més tard, han anat a visitar l’empresa BASF.

Una experiència única per conèixer un laboratori professional i posar a prova la seva capacitat analítica. Ho han fet molt bé!!