Sortida al teatre i al Pere Mata 4t ESO

El passat 27 d’abril els alumnes de 4t d’ESO van fer una sortida cultural a Reus que comprenia la representació de l’adaptació de Historia de una escalera d’Antonio Buero Vallejo i la visita teatralitzada de l’institut Pere Mata.

La representació de l’obra va fer-se al teatre de l’institut La Salle de Reus i va aplegar diversos alumnes de diferents centres de la província. Un cop finalitzada, els alumnes van ser desplaçats amb l’autobús als afores de la ciutat per assistir a l’activitat “Descobrim el modernisme” a l’institut Pere Mata.

La visita va ser molt entretinguda i hi van fer participar activament l’alumnat, fet que va fer que ells mateixos formessin part de la representació i es poguessin situar millor en el context històric del modernisme.