TdS de 3r d’ESO a Vic

La setmana passada, l’alumnat de 3r d’ESO va passar tres dies a Vic on, mitjançant diferents sortides i activitats, va treballar part del contingut necessari per elaborar el projecte final del Treball de Síntesi.

El primer dia es va visitar la Cooperativa La Fageda, ubicada al Parc Natural de la Garrotxa. Allà van veure el procés d’elaboració de iogurts i melmelades i van ser coneixedors del treball social que fa la cooperativa amb treballadors que presenten diferents tipus de discapacitat. Van completar la jornada amb una caminada per La Fageda d’en Jordà i els voltants del volcà Croscat.

Durant el matí del segon dia van realitzar dos tallers a la Fundació ALÍCIA: un taller de cuina saludable i un altre de cuina adaptada a malalties alimentàries. I per la tarda, una Gimcana matemàtica pel centre de Vic.

Ja de tornada, el tercer dia, van visitar les mines de sal de Cardona i van realitzar un taller d’identificació de minerals. Malauradament el temps va impedir la visita al casc històric de la població.

Des del centre volem felicitar el comportament de tot l’alumnat que va assistir al viatge, tant durant els trajectes a l’autobús com durant les visites i diferents activitats.

A l’enllaç podeu trobar un resum fotogràfic.