Tastet de ciències

El dijous 17 de novembre, dintre de les activitats programades durant la setmana de la ciència, l’alumnat de 3r d’ESO va realitzar diferents experiments casolans basats en fenòmens físics i químics.

Aquestes activitats es van realitzar al pati del centre i estaven dirigides als alumnes de 1r d’ESO. L’objectiu era impulsar l’apropament de les diferents disciplines científiques i les seves aplicacions a l’alumnat del centre, fent-los partícips de les experiències, models i simulacions relacionades amb la ciència.

La valoració d’aquest taller ha estat molt positiva, tant per l’alumnat que l’ha realitzat com per aquells que han assistit com a espectadors.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *