Tarraco, hic et nunc III

El passat 21 de desembre, l’alumnat de Llatí i Grec de batxillerat va realitzar una sortida per la Tarragona romana, per tal d’estudiar i fotografiar les restes arqueològiques declarades “Patrimoni de la Humanitat” per la UNESCO. La visita fou guiada per les alumnes Patrícia Benaiges i Carla García, de 2n de batxillerat, i pel professor Ramon Ferran.

L’alumnat assistent va participar també en la 3a. edició del concurs fotogràfic Tarraco, hic et nunc, que pretén captar el valor de les restes de la ciutat  romana en convivència amb la ciutat moderna. La fotografia guanyadora fou obra de l’alumna de 1r de batxillerat Sara García, que recollí el premi i el guardó el passat dilluns 8 de febrer.

juntes

En el vídeo que us adjuntem, podreu veure una selecció de les ubicacions i de les imatges participants en el concurs.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *