Alumnes de l’INS BdE participen al “Taller de poesia. Poemes al fil d’una vida”

Alumnes de 1r a 4t de l’ESO participen en “El Taller de poesia: Poemes al fil d’una vida”. Són les quartes Jornades Literàries que organitza l’Antena del Coneixement de la URV de l’Hospitalet de l’Infant-Vandellòs.

Joaquima Nolla Gasulla és la professora que imparteix el taller. Les Jornades s’iniciaren el 4 d’abril amb una conferència a càrrec de Joan Mª Martí: “Música i poesia: dues arts inseparables” i posteriorment els dies 5-6-12-14-19 s’estan realitzant els tallers a la sala Bonet Castellana del CCIP.

El Recital-Representació:”Poemes al fil d’una vida”, tindrà lloc el 21 d’abril a l’Auditori a les 20h.

Els alumnes de l’INS Berenguer d’Entença ja fa temps que  participen en aquestes Jornades, on tenen l’oportunitat de compartir amb persones de totes les edats del municipi, el plaer de llegir i recitar poesia. Durant els dies que dura el taller es cometen i treballen textos poètics que es reciten el dia de la representació.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *