Taller de poesia a 1r de batxillerat

El passat 25 de març l’alumnat de 1r de batxillerat va realitzar el taller Vers la poesia, una activitat que forma part del programa Lletres a les Aules de la Institució de les Lletres Catalanes.

De la mà de Mireia Chalamanch, directora escènica i actriu, i a partir de propostes ludicocreatives, l’alumnat va endinsar-se en el món de la poesia. Durant el taller, que es va fer de manera telemàtica per la situació de pandèmia, es van llegir textos de Pere Quart, Joana Raspall, Montserrat Abelló i Miquel Martí i Pol entre altres escriptors. Les activitats plantejades al voltant d’aquests poemes van permetre a l’alumnat de reflexionar sobre diversos aspectes com la interpretació d’un text i la importància d’una bona lectura.

El taller va ser una experiència positiva i enriquidora que va aportar a l’alumnat una nova mirada al gènere poètic.