Surt un nou número de “La Revista”!

Ja ha sortit publicat el nou monogràfic de “La Revista” de l’INS BdE, el segon d’ençà que ha adoptat el nou format digital. Un número on es fa el repàs de totes aquelles vicissituds que han marcat el món aquests mesos passats i que, de retop, també han repercutit en  el nostre institut: la retirada de les mascaretes, la guerra, les vagues, l’escandalosa pujada del preu de l’energia, etc. No us perdeu tampoc un especial “portes obertes” que ha elaborat l’alumnat de 3r ESO A, on descobrireu com veu el centre el nostre alumnat, o l’entrevista a la professora de Llengua catalana Anna Castelló amb motiu de la seva jubilació.

Podeu accedir al número 32-2 directament des d’aquest enllaç, o bé als números anteriors a través de l’enllaç de la barra superior de la web.