Sortida al camp d’aprenentatge de Barruera. 2n de Batxillerat

Els alumnes de 2n de Batxillerat els dies 30 de setembre, 1 i 2 d’octubre de 2015 han realitzat una estada al CdA de la Vall de Boí amb la finalitat de desenvolupar diferents activitats relacionades amb l’àmbit científic-tecnològic i social amb el medi ambient.

Barruera 2015
Grup d’alumnes i professorat. Barruera 2015

Durant els tres dies els alumnes de 2n de Batxillerat de la modalitat de ciències van estudiar quatre esglésies de la Vall de Boi declarades Patrimoni Mundial per la UNESCO: St Climent i Sta Maria de Taüll, Sta Eulàlia d’Erill i St Joan de Boí.

Els alumnes es divideixen en tres grups de treball: ciències i tecnologia.

Les activitats que realitzen els alumnes de ciències són les següents:

• 1r dia tarda: Ecosistemes forestals: estructura, biomassa i producció d’un bosc.
  • 2n dia matí i tarda: Hidrobiologia de la Vall de Boí: físico-química i comunitats
  • 3r dia matí: Previsió d’impactes i integració ambiental.

Les activitats que realitzen els alumnes de tecnologia són les següents:

• 1r dia tarda: Cartografia i toponimia. La tècnica GPS, mapes digitals i navegació.
  • 2n dia   matí: La descàrrega en els rius pirinencs: mesura de cabals.
  • tarda: Hidrobiologia de la Vall de Boí: físico-química.
  • 3r dia matí: Previsió d’impactes i integració ambiental.

Les activitats que realitzen els alumnes de ciències socials són les següents:

• 1r dia tarda: visitar l’art romànic llombard de la Vall de Boi (Sant Climent i Santa Maria de Taüll)
  • 2n dia matí i tarda: visitar l’art romànic llombard de la Vall de Boi (Santa Eulalia i Sant Joan de Boí)
  • 3r dia matí: Previsió d’impactes i integració ambiental.

Podeu veure les fotografies de la sortida en aquest enllaç.

També podeu llegir la notícia al Blog d’Escola Verda del centre.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *