Siguem conscients!!!

L’institut ha aparegut ple de murals!! Murals on es mostra la quantitat de sucre que tenen moltes begudes que consumim i posa de manifest que en molts casos no som conscients del que contenen.

Els han fet els alumnes de 3r d’ESO de l’assignatura de Biologia i és una de les accions  de la campanya Siguem Conscients!!! que forma part del projecte Escola Verda. El principal objectiu és el de ser conscients del que mengem i responsabilitzar-nos de la nostra elecció. També es treballa l’alimentació saludable i es proporciona als alumnes eines que els permetran decidir en la tria d’allò que volen menjar.

Totes les accions i els objectius per fomentar la Salut i el Benestar en el nostre centre els presentarem al projecte Tinguem Cura del Planeta d’aquest any i també l’explicarem al Fórum d’Escoles Verdes.