Setmana del clima

Del 23 al 27 de setembre hi ha convocada la SETMANA MUNDIAL PEL CLIMA,  amb diferents accions programades.

El nostre centre ha

volgut adherir-se a aquestes mobilitzacions com a protesta sobre les polítiques mediambientals que s’estan portant a terme i l’augment imparable de la temperatura del nostre planeta, molt pròxim al punt de NO RETORN, on ja serà impossible posar-hi solució. El passat dimarts 24 de setembre vam vestir amb samarreta verda i al pati, concentrats, dues alumnes de 4t d’ESO, Mar Carcasé i Andrea Ribot,  van llegir part del manifest que es llegirà a la Vaga convocada pel divendres 27 de setembre.

També, des de diferents matèries, s’han projectat  vídeos i realitzat murals amb l’objectiu de sensibilitzar  l’alumnat davant aquesta problemàtica tan greu.

Us deixem uns enllaços als vídeos que pensem seran del vostre interès.

eh! ¿Por qué ACTUAR contra el CAMBIO CLIMÁTICO?

El emotivo discurso de Greta Thunberg