Setmana de concursos matemàtics al nostre institut!

El dimecres dia 19 d’abril i el dissabte 22 d’abril, es va celebrar la segona fase del concurs Fem Matemàtiques i la fase final del concurs +Mates respectivament. Al nostre centre hi teníem quatre grups classificats: un de 2n d’ESO per al Fem matemàtiques; i un de 3r d’ESO, de 4rt d’ESO i de 1r de Batxillerat per al +Mates. Aquests concursos, en la seva fase classificatòria, plantejaven la resolució de problemes per grups.

Per al Fem matemàtiques va representar el nostre centre el grup format per Clàudia Jiménez, Bruno Martín, Aleix Bargalló i Kastriot Preka. La segona fase es va celebrar a l’Institut Dertosa de Tortosa. Al matí van fer una prova ràpida de grup, una prova de camp i van gaudir de l’obra de teatre “Matemàtiques, també cosa de dones!”. Després de dinar, van realitzar una prova individual i tot seguit la cloenda d’aquesta jornada tan matemàtica.

Pel que fa al +Mates, els classificats per a la fase final van ser:

• 3r d’ESO: Júlia Bes, Paula Rodríguez i Abril Valls.
  • 4t d’ESO: Maria Gil, Candela Llamas i Alba Mantecón
  • 1r de Batxillerat: Carlotta Colom, David Serra i Rai Moscardó (que no va poder assistir a la final)

La fase final del +Mates es va celebrar a l’institut Domènech Perramon d’Arenys de Munt. Van fer dues proves de grups formats per alumnat de diferents instituts. La nostra alumna Candela Llamas va aconseguir el primer premi amb el seu grup. Vam gaudir d’un dissabte on les matemàtiques van ser l’eix vertebrador.

Enhorabona a tots els classificats/des i guanyadors/es!