Projecte interdisciplinar de l’oli d’oliva: Elaboració de sabó artesà

Un any més, l’alumnat de 2n d’ESO, amb la supervisió de la professora Joana Escoda i de Josep M Salvador, professor de medi ambient, han elaborat sabó natural i sabonets de colors.

Amb aquesta elaboració es dóna continuïtat al projecte interdisciplinari de l’oli d’oliva iniciat a 1r d’ESO, que permet als alumnes conèixer una part fonamental de la història del municipi, una de les seves riqueses, l’olivera i l’oli, lèxic autòcton de la zona i apreciar com es mereix l’or líquid, que és com s’anomena en algunes zones l’oli d’oliva.

Amb l’elaboració dels sabons s’obre una porta a la introducció de la química i a conèixer la importància que té aquesta ciència per cuidar el medi ambient.

La venda d’aquests sabons també permet als alumnes entrar en el món de la solidaritat, ja que els diners que es recapten amb la venda del sabó natural, elaborat pels alumnes de 2n d’ESO, i els sabonets de colors, que han fet dins l’optativa de medi ambient, serveixen per a col·laborar amb la Marató de TV3.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *