Reconeixement de cara i nacionalitat/ Reconocimiento de cara y nacionalidad/ Face and nacionality recognition

-CAT: Sóc la Xènia Núñez, estudiant de 2n de Batxillerat. Us demano que responeu aquesta enquesta amb la màxima sinceritat possible. Es tracta d’una part del meu Treball de Recerca sobre la capacitat humana d’establir correlació entre la cara i la nacionalitat d’una persona. Hi trobareu dotze sèries on haureu de relacionar quatre cares amb quatre països, zones o ètnies diferents.

-ESP: Soy Xènia Núñez, estudiante de segundo de Bachillerato. Os pido que respondáis esta encuesta con la máxima sinceridad posible. Se trata de una parte de mi Trabajo de Investigación sobre la capacidad humana de establecer correlación entre la cara y la nacionalidad de una persona. Encontrareis doce series dónde tendréis que relacionar cuatro caras con cuatro países, zonas o etnias.

-ENG: I’m Xènia Núñez, a high school student. I ask you to answer this survey as honestly as possible. It’s part of my Research Work on the human capacity to establish a correlation between the face and the nationality of a person. You will find twelve series where you will have to relate four faces with four countries, zones or ethnic groups.

Enllaç, enlace, link