Racons de joc a la llar d’infants Sol i vent

El passat 28 de febrer els alumnes de 1r i 2n del CFGS d’Educació infantil van portar a la llar d’infants Sol i vent els racons de joc realitzats al mòdul 4. El Joc infantil i la seva metodologia, amb la intenció d’implementar i avaluar la seva proposta metodològica en un entorn real amb infants de p-2 ( 2 – 3 anys).
Els racons de joc són espais que afavoreixen el joc simbòlic a partir d’una lliure participació dels infants, proporcionant un entorn estimulant i ple de recursos lúdics.

Els racons que enguany han creat els alumnes i van presentar als infants van ser:

• El centre comercial
• L’oceà
• La benzinera
• Els exploradors
• Food truck
• La pastisseria
• La granja
• L’univers

Durant el procés de creació els alumnes es van plantejar uns objectius educatius que van ser l’origen del material presentat. Amb la posterior implementació van poder observar i avaluar el seu recurs de joc amb els infants a les aules de la Llar d’infants Sol i vent junt a les educadores dels infants de P-2, a les quals volem donar les gràcies per la seva col·laboració en tots els projectes que els hi presentem. Tota una experiència creativa, comunitària i engrescadora per a infants, alumnes i educadors/es.