Projecte “Obsolescència programada, saps què és?” Economia de 4t d’ESO

Aquesta setmana l’alumnat de 4rt d’ESO que cursa la matèria d’economia farà de COMISSARI d’una exposició, que roman a l’entrada del nostre institut i que porta el títol “L’obsolescència programada, saps què és?”

L’exposició serà visitada per tot l’alumnat de 4rt amb la intenció de conèixer:

• el concepte d’obsolescència programada,
  • conèixer quins són els productes més afectats,
  • conèixer els inconvenients i aportar solucions.

La metodologia que s’ha utilitzat per treballar aquesta temàtica ha estat l’Aprenentatge basat en projectes(ABP). Dos de les competències treballades durant el projecte han estat el  treball en equip i aprendre a aprendre.

Estem molt satisfets de la tasca realitzada i dels resultats obtinguts.

Tanmateix per a l’alumnat ha estat una manera diferent d’adquirir coneixements i ho han valorat molt positivament.

Per últim, el proper dia 13 de desembre, organitzarem un MERCAT D’INTERCANVI com a activitat de cloenda d’aquest projecte on participarà tot l’alumnat de 4rt ESO.

L’objectiu és:

• fomentar l’economia circular i col·laborativa
  • allargar la vida útil dels objectes i,
  • evitar el malbaratament de recursos.

Esperem que tingui molt èxit i molta participació!