Programa de certificació d’anglès EOI

El centre participa aquest any per primer cop al Programa experimental de suport a la certificació de coneixements de llengües estrangeres que impulsa el Departament d’Educació mitjançant les Escoles Oficials d’Idiomes.

Es tracta que l’alumnat de més de 15 anys que ho vulgui pugui presentar-se a un examen de nivell B1 o B2 al mes de juny a l’EOI de Salou. L’examen està adaptat als interessos i la realitat de l’alumnat adolescent. Aprovar aquest examen comporta l’obtenció del certificat corresponent; B1 o B2.

Tenir un certificat d’aquest tipus és interessant a l’hora d’entrar al mercat laboral, o també per a l’obtenció d’un grau universitari.

Si creus que et pot interessar, però no saps el teu nivell, pots fer una mostra d’examen de nivell B1 (semblant al PET) o nivell B2, (semblant al First Certificate) que pots trobar seguint aquest enllaç. *

Si vols, el professorat d’anglès et pot corregir la prova d’expressió escrita.

Durant el mes de gener es farà la inscripció.

Si vols apuntar-te o tens dubtes, parla amb el professorat d’anglès del centre.

*Aquest curs canvia el format de les proves de l’EOI, i les mostres que hi ha penjades no estan actualitzades. De totes maneres, poden servir per fer-se una idea del nivell.