2n premi a un treball de projecte del CFGS d’Educació Infantil

El dimarts 2 de febrer de 2016, la Fundació Privada Reddis va lliurar els premis als treballs de projecte de formació professional, amb l’objectiu de potenciar la recerca i la investigació a l’ensenyament secundari postobligatori.

En aquest concurs han participat alumnes de tots els centres d’educació secundària de la comarca del Baix Camp, els quals van presentar treballs realitzats durant el curs acadèmic 2014-15, corresponents al Mòdul de Projecte (LOE), Treball de Síntesi (LOGSE) o Projecte Final (Escola d’Art) dels Cicles Formatius de Grau Superior.

Des del nostre institut, es va presentar el projecte realitzat per les nostres alumnes que van finalitzar el curs passat el CFGS d’Educació Infantil: Irene Badia Gibert, Laia Nolla Racionero, Vanessa Ortega Muñiz i Georgina Rom Aguiló, les quals van presentar el projecte Granja Escola BlauVerd. El seu projecte tracta sobre la creació d’una granja escola que oferirà diferents serveis adreçats als infants, a les seves famílies, a escoles i llar d’infants i tercera edat.

De totes els treballs presentats, es van seleccionar tres els quals optarien als premis establerts: un primer premi de 1.500 €, un segon premi de 1.000 € i un tercer premi de 600 €.

Des del nostre institut, estem molt contents ja que les nostres alumnes van aconseguir el segon premi gràcies al seu esforç, innovació, organització del treball, responsabilitat i treball en equip. Enhorabona!

premi 1

premi 2

premi 3

Enllaços externs de la notícia:

Notícia del Canal Reus TV

Notícia del Reus Diari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *