II Jornades de potenciació de la Literatura Catalana a la URV

El dimecres dia 27 de febrer els alumnes de 2n de Bat,  de literatura, van assistir  a la URV, a les II Jornades de potenciació de la Literatura Catalana.

La jornada va ser molt intensa, al matí hi havia  dues conferències  per part de les professores de la universitat, M. Corretger i M. Palau,  sobre  les lectures prescriptives  El cor quiet, del poeta J.Carner i,  Feliçment, jo soc una dona, de l’autora M.Auràlia Campany.

Tot seguit  els alumnes havien de participar  activament en diversos tallers.  Un d’aquests es tractava d’una gimcana sobre l’autora M. A. Capmany i la seva obra. Com que són pocs alumnes van fer grup amb els alumnes de l’Institut Baix Camp, de Reus. Van guanyar la gimcana,  i van ser premiats amb llibres, que han cedit a la biblioteca del centre.

A la tarda vam seguir amb la ruta literària de M.A. Capmany, en què els nostres alumnes van llegir dos textos seleccionats de l’autora. Tota una jornada molt completa i profitosa.