Finalistes en el BIST SCIENCEHACK 23

ACTUALITZACIÓ

Dos grups participants del nostre centre han estat seleccionats FINALISTES!

Els grups formats per Júlia Castellví, Ariadna Márquez, Mali Espinel, Michelle Toussaint, Judith Pla, Meriem Khelfaoui, Berta Cerdà i Yesenia Lutchi, alumnes de 3r d’ESO,  han quedat finalistes del Repte BIST MMRES ScienceHack 23.

Dilluns 27 de febrer gaudirem d’una jornada plena d’activitats al Parc de Recerca Biomèdica de Barcelona, on els grups finalistes explicaran els seus projectes.

Finalment, un jurat triarà un guanyador per cada repte i un guanyador general de l’edició.

Us desitgem molta sort!

Part de l’alumnat de 3r d’ESO s’ha inscrit, per grups, al projecte BIST MMRES SCIENCEHACK 23, on els hi proposen trobar una solució a un problema global actual, aplicant la lògica i el mètode científic.

Al llarg d’un mes han de trobar la solució a un dels reptes proposats al ScienceHack:

• com podem reduir l’impacte sobre la vida marina?

• quins biosenyals podem utilitzar per provar l’existència de vida extraterrestre?

• com podem lluitar contra infeccions bacterianes sense antibiòtics?

• quin missatge enviariem a l’espai interestelar?

Durant aquest mes de treball, a cada grup se li assignarà un tutor-mentor científic que els guiarà i ajudarà a desenvolupar la seva idea abans de la tramesa final.

Els equips finalistes seran convidats a participar en un dia complet d’activitats, i tindran l’oportunitat de presentar les seves idees en presentacions de 5 minuts (en ANGLÈS) a una audiència formada pels altres equips finalistes, científics, patrocinadors, i el jurat, que més tard decidirà els guanyadors del BIST-MMRES ScienceHack 23. En aquesta edició, hi haurà un equip guanyador per a cada repte i un guanyador general de la cursa científica.

Molta sort a tot l’alumnat participant!