Objectius de desenvolupament sostenible. Escola Verda

Com a membres del Projecte Escoles Verdes, distintiu que el nostre centre gaudeix d’ençà 10 anys, participem en un seguit de comissions de seguiment per tal de fer una avaluació anual dels projectes que desenvolupem al nostre institut i de posar en comú noves accions i plans amb la resta d’escoles participants.

Un dels objectius d’aquest any era treballar els Objectius de Desenvolupament Sostenible (ODS) a partir de petites accions. Totes les escoles i instituts del Baix Camp ens hem esforçat per donar a conèixer-los entre els alumnes i famílies i, d’aquesta manera, lluitar per aconseguir un món més sostenible i just.

Tot aquest treball ha quedat recollit en un vídeo, elaborat per la Coordinació d’Escoles Verdes del nostre institut, que us compartim per a què veieu només una petita part de tot el treball que fan els vostres fills.

Desitgem que us agradi!