Microplàstics watchers

Ahir va finalitzar el primer període de desenvolupament del projecte Microplàstics Watchers, emmarcat dins la programació de la matèria optativa de segon d’ESO Medi Ambient. Al llarg de tot el trimestre els alumnes han realitzat diferents tasques:
– Enquesta per valorar hàbits de consum de productes plàstics.
– Visualització de diferents documentals sobre les conseqüències de la dolenta gestió dels residus plàstics.
– Inspecció d’un tram de platja (Les Arenes) i posterior anàlisi dels plàstics I microplàstics que la contaminen.
– Enviament de les dades obtingudes al centre investigador encarregat de fer l’estudi mediambiental de les platges de Catalunya.
– Realització de cartells que sensibilitzen de la problemàtica actual sobre l’ús excessiu de plàstics i les seves conseqüències.
– I com a projecte final, el disseny d’un contenidor atractiu i diferent per tal de motivar i sensibilitzar l’alumnat sobre la necessitat de fer una bona gestió dels residus (en aquest cas plàstics) i que no acabin als  nostres mars I platges. Ja sabeu, ompliu aquest contenidor amb les vostres ampolles de plàstic!!!!

Us deixem algunes imatges per a què gaudiu dels resultats. Molt bona feina!!!!