Microplàstics watchers

Canvi de trimestre i canvi d’alumnes. Continuem investigant sobre els plàstics i microplàstics que contaminen les nostres platges. Sortim a fer mostreigs, analitzem els residus plàstics que trobem i fem accions de sensibilització.

El trimestre passat, com a projecte final, els alumnes van crear un contenidor divertit per tal de fomentar el reciclatge d’envasos i ampolles. Aquest segon trimestre, han volgut fer una comparativa entre el que viuen alguns organismes i el que triguen en descompondre’s alguns dels residus d’objectes de plàstic d’ús habitual i que, per culpa d’una dolenta gestió, acaben en els nostres mars.

Per donar a conèixer aquestes dades han realitzat una infografia digital (que mostrem en aquest article) i un pòster, que penjarem al hall de l’institut.

Des del centre continuem treballant per un món més net i més sostenible!