La UEC ja té una estació meteorològica

La UEC (Unitat d’Escolaritat Compartida) de Vandellòs i l’Hospitalet de l’Infant treballa en diferents projectes educatius i formatius per tal d’oferir, d’una manera més atractiva, coneixements, continguts i conceptes perquè l’alumnat sigui més competencial.

El primer trimestre del curs 2019-2020 hem posat en marxa un d’aquests projectes, METEOUEC, que consisteix en la construcció d’una estació meteorològica de fusta.

L’empresa PCE Ibèrica SL ha col·laborat en aquest projecte ajudant a la formació del nostre alumnat. Ens ha donat material que aviat posarem en funcionament. Volem agrair-li  la seva aportació i participació.

Esperem que aquesta estació ens ajudi a motivar les noves generacions perquè s’interessin en la meteorologia i en les ciències atmosfèriques.