Més de 20 llengües per celebrar el “Dia Internacional de la Llengua Materna”

El passat 21 de febrer es va celebrar el Dia Internacional de la Llengua Materna, una jornada proclamada el 1999 per la UNESCO amb la intenció de posar en valor i preservar la diversitat lingüística i cultural.

En el nostre centre tenim alumnat de més de 20 llengües diferents i és per això que, des del curs passat, s’ha incorporat aquesta jornada al calendari d’activitats. Enguany el lema triat ha estat: «Jo soc la llengua que parlo». El Departament de Llengües estrangeres ha elaborat un vídeo amb la col·laboració de l’alumnat de 1r d’ESO i de dues alumnes de 1r de Batxillerat en què s’explica perquè es va triar la data del 21 de febrer per a reivindicar i protegir totes les llengües que es parlen arreu del món.

Us convidem a veure’l.