Mercat d’intercanvi. 4t d’ESO

El passat divendres dia 13 de desembre es va organitzar el I Mercat d’intercanvi INSBdE.

L’alumnat de 4rt que cursa Economia va organitzar i participar en aquest mercat. Una activitat de cloenda del nostre projecte “L’obsolescència programada, saps què és?”.

El mercat va tenir lloc a la nostra sala d’actes i qui volia podia portar objectes de casa seva per a poder intercanviar durant una hora amb la resta de companys i companyes.

Tot i les mostres d’incertesa del nostre alumnat durant els dies previs sobre el nivell de participació, si es farien intercanvis o no, … desprès del mercat, podem concloure que s’han realitzat molts intercanvis i que el mercat ha estat una iniciativa molt positiva.

El que s’ha pogut intercanviar ha estat bijuteria, perfumeria, roba, material escolar, menjar, llibres, fundes per a mòbils i elements decoratius.

Hem pogut donar una segona vida útil als nostres objectes, per tant, és una bona manera de d’aprofitar els recursos.

I també hem après gaudint!

Aquí us deixem un vídeo que ho demostra.

Esperem que us agradin!