Menció honorífica per a Ana Belén Alonso Sáez al XXIV Cangur

El XXIV Cangur de la Societat Catalana de Matemàtiques es va realitzar el passat dia 21 de març de 2019, amb una participació de gairebé 125.000 alumnes.

Tots els alumnes de primer, segon i tercer del nostre institut van participar-hi, realitzant la prova aquí al centre. Alguns alumnes voluntaris de quart d’ESO, primer i segon de Batxillerat van anar a Reus, a la facultat d’Arquitectura, a realitzar la prova corresponent al seu curs.

Els alumnes Adrià Bausells Yañez, Joan Raimon Moscardó Rodenas, Fiona Muñoz Jauch, Júlia Olivé Sarrà i David Serra Ortiz de 1r d’ESO; Núria Gil Sáez, Sergi Macías Ruiz, Carlos Maldonado Fernández, Alba Mirambel Ricardo de 2n d’ESO; i Júlia Capella Campdepadrós de 2n Batxillerat han quedat dintre dels 6% millors.

Volem destacar i felicitar l’alumna Ana Belén Alonso Sáez, que ha aconseguit una menció honorífica en el concurs, quedant dintre de l’1% millors, en la posició 62 d’un total de 24.190 alumnes de segon d’ESO.

Podeu trobar més informació de la prova i resultats en aquest enllaç.