Matrícula al batxillerat del 8 al 14 de juliol

Us informem que del 8 al 14 de juliol és el període de matrícula de Batxillerat.

Haureu d’enviar al correu secretaria@insbde.net, redactant un nou correu amb l’Assumpte  “Matrícula +Nom i cognoms de l’alumne/a” :

1- Full de matrícula. 1r Batxillerat o 2n Batxillerat

2- Còpia del DNI.

3- Foto mida carnet escanejada.

4- Resguard de pagament de la bestreta (20 € Caixabank amb el codi d’entitat 0339758).

5- (Només per a 1r de batxillerat) Certificat o resguard del títol d’ESO, només per a l’alumnat que es matriculi per primer cop al centre

5- (Només per a 2n de batxillerat) Certificat de qualificacions de 1r de Batxillerat, en el cas que no s’hagi cursat al centre.

L’alumnat que hagi d’anar a l’avaluació extraordinària de matèries de primer de batxillerat, s’haurà de matricular del 7 al 10 de setembre.

Per motius de seguretat sanitària, farem la matrícula mitjançant correu electrònic, si no és possible truqueu al telèfon 977820427 demanant cita prèvia.

El llistat de llibres el trobareu en la pàgina web del centre en el següent enllaç