Maker workshop

Aquest curs 2019-2020 hem continuat amb l’activitat extraescolar anomenada “maker workshop” que vam estrenar el curs passat. Es tracta d’un taller de programació i robòtica en anglès on els nostres alumnes poden aprendre i divertir-se al mateix temps.

Aquesta activitat forma part del projecte GEP (generació plurilingüe) i el seu objectiu principal ha sigut exposar l’alumnat a una llengua estrangera (l’anglès en aquest cas) d’una forma divertida i dinàmica, al mateix temps que aprenen conceptes bàsics de programació i robòtica.

Al taller hem fet servir la placa micro:bit, creada per la BBC en col·laboració amb 29 socis.  Així mateix, hem utilitzat materials impresos amb una impressora 3D, hem muntat diversos robots i mascotes,… i tot això en anglès!

Les dues primeres edicions han sigut un èxit total i els comentaris dels alumnes assistents han sigut molt positius. De fet, aquest mes de gener començarem amb el taller “professional maker” que pretén donar continuïtat al projecte.

Tot el contingut del taller està disponible (en anglès) a la pàgina web del professor del taller a http://makitpro.com/index.php/learn/maker-workshop-menu/.

L’últim dia ens va visitar la TVV. Podeu trobar el vídeo de la notícia aquí: