Lloguer d’armariets per al curs 2023-2024

L’AMPA del nostre centre ofereix a l’alumnat la possibilitat de disposar d’un armariet per poder desar el material escolar a través de la contractació d’una empresa que n’ofereix el servei. A partir del curs 2023-2024, l’empresa que oferirà el servei és Taquirent, en substitució de l’actual (Gestión de Taquillas). L’AMPA ha enviat una correu a les famílies explicant els motius del canvi.

Els nous armariets disposaran d’un sistema de codi per obrir-los, evitant així l’enrenou que ocasiona el repartiment de claus. Si hi teniu interès, podeu accedir a aquest  enllaç on s’expliquen les condicions del nou lloguer i les  instruccions per contractar-lo. El lloguer per al curs 2023-2024 estarà disponible a partir del 20 de juny.

Els qui actualment teniu llogat un armariet, rebreu informació de Gestión de Taquillas sobre els tràmits per tornar les claus i recuperar la fiança. Recordeu-vos de deixar completament buits els armariets abans del 20 de juny.

Podeu també consultar aquesta informació a la secció web de l’AMPA > Lloguer d’armariets.