“Lithium”, guanyador del BIST-MMRES SCIENCEHACK 23

Finalment, dels dos equips que van quedar finalistes al BIST-MMRES SCIENCEHACK 23, “The Bests” i “Lithium”, va ser aquest últim qui va resultar guanyador del seu repte.

“Lithium”, l’equip format per  Judith Pla, Meriem Khelfaoui, Berta Cerdà i Yesenia Lutchi, va defensar davant del jurat i de la resta d’assistents com utilitzar la ciència i les noves tecnologies per trobar vida fora del nostre planeta.

EL segon equip finalista del nostre centre, “The Bests”, format per Júlia Castellví, Ariadna Márquez, Mali Espinel i Michelle Toussaint, es va decantar per un repte de caire més biològic: trobar una alternativa als antibiòtics per al tractament d’infeccions bacterianes.

Els dos equips van fer una exposició magnífica del seu treball, amb l’afegit de l’idioma, ja que la totalitat de la jornada es va desenvolupar en anglès, incloent les exposicions dels grups participants.

Van demostrar un domini de l’idioma espectacular i una maduresa extraordinària, defensant, primer, el seu treball i, en segon lloc, responent les preguntes dels membres del jurat.

Des d’aquí volem donar l’enhorabona a aquestes 8 alumnes pel resultat tan magnífic que han obtingut i animar la resta d’alumnat a participar en activitats i jornades com aquestes. Són certament motivadores i gratificants.

En aquest enllaç us deixem algunes imatges sobre la jornada.