Les alumnes de literatura catalana a la URV

El dimecres, dia 26 de febrer, les alumnes que cursen Literatura Catalana han assistit a les conferències i participat en els tallers, que la URV ha organitzat per als alumnes de 2n de BAT.

Cal assenyalar que la jornada ha estat molt profitosa, primer perquè les conferències sobre dues  de les obres de les lectures prescriptives de la matèria (Visions & Cants , de J. Maragall, i  Feliçment jo soc una dona, de M.A. Capmay) han ajudat a ampliar coneixements, i també a aprofundir sobre diversos aspectes tècnics tant de les obres com de  llurs autors.

En segon lloc, perquè han resultat guanyadores en la gimcana literària “Descobrint la Maria Aurèlia Capmany”. Per tant, moltes felicitats a totes.

La cloenda de la jornada ha estat  a càrrec dels alumnes de l’institut Narcís Oller. Un espectacle, La música de la poesia,  on “la música i la poesia s’entrellacen en un moviment fluctuant entre ambdós mons”. Un cant coral i una interpretació musical realment excelsos.