L’INS BdE participa a les V Jornades Literàries

V_Jornades_Literaries (2)Alumnes  d’ESO i batxillerat van participar en les V Jornades Literàries: ”Poemes des del pupitre” que organitza l’Antena del Coneixement de la URV de l’Hospitalet de l’Infant-Vandellòs.

La professora  i escriptora Joaquima Nolla Gasulla  va impartir el taller per cinquè any consecutiu. Les Jornades s’iniciaren el 6 de març amb una conferència a càrrec de l’escriptora Olga Xirinacs ”Fem camí…” i posteriorment els dies 7-14-15 i 21 es realitzaren les sessions dels tallers a la sala Bonet Castellana.

El Recital-Representació:”Poemes des del pupitre”, va tenir  lloc el 31 de març a l’Auditori Municipal a les 20h.

Els alumnes de l’INS Berenguer d’Entença  van tenir oportunitat de viure la poesia i compartir amb persones de totes les edats del municipi el plaer de llegir i recitar poemes d’autors catalans i castellans.

Vídeo de Televisió de Vandellòs

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *