L’INS BdE guardonat amb una menció especial

Aquest desembre, l’INS Berenguer d’Entença ha estat guardonat amb una menció especial per la Fundació Víctor Grifols i Lucas.

A la cinquena edició dels premis Ètica i Ciència per a centres d’ensenyament, La Fundació ha reconegut així la feina que, aviat ja farà 13 anys, anem fent amb el conta contes. Aquesta iniciativa que s’emmarca dins del programa Escola Verda ha fet protagonista el nostre alumnat amb la creació i difusió de continguts de sostenibilitat i respecte a l’entorn natural entre els més petits.

En les últimes edicions aquesta activitat també s’ha realitzat en els centre de dia que atenen a persones de la tercera edat, afavorint així la comunicació intergeneracional a les famílies del municipi.

El projecte continua, en aquesta darrera etapa,  a càrrec de l’alumnat de formació professional.