l’INS BdE al Girls’Day 2018

El dia 20 de març passat, nou alumnes de 3r d’ESO del nostre Institut van participar en el Girls’ Day, esdeveniment que organitza la Universitat Rovira i Virgili. L’Escola Tècnica Superior d’Enginyeria (ETSE) i l’Escola Tècnica Superior d’Enginyeria Química (ETSQ) en col·laboració amb l’Observatori de la Igualtat organitzen el Girls’ Day. Es tracta d’una jornada per promocionar els estudis d’enginyeria entre les estudiants d’ESO.

Les alumnes van descobrir el món de l’Enginyeria visitant les instal·lacions i fent uns tallers pràctics dels diferents estudis que ofereixen aquestes dues facultats. Van poder controlar una casa domòtica des del seu mòbil al taller d’Enginyeria de Telemàtica, van canviar els titulars i imatges d’un diari digital al taller d’Enginyeria Informàtica, també van calibrar i millorar l’equilibri d’una màquina en funcionament al taller d’Enginyeria Mecànica,  van fer polímers amb dos líquids al taller d’Enginyeria Química, van veure el procés d’assecatge i liofilització de maduixes al laboratori d’Enginyeria Agroalimentària, van controlar el moviment d’un robot a la lluna al taller de robòtica presentat per alumnes de les Enginyeries elèctrica i electrònica i, també van conèixer els recents estudis d’Enginyeria Biomèdica.

Â