L’ESO amb els drets humans

Després de les xerrades realitzades a tots els nivells de l’institut per l’organització “Activistas por la paz” amb el títol de “Educar para recordar”, una activitat basada en l’holocaust jueu, els alumnes van fer diferents propostes d’accions per millorar la consciència sobre aquest tema.  De totes aquestes propostes presentades es va seleccionar la de fer un mural amb missatges relacionats amb els drets humans.

L’alumnat d’ESO ha realitzat el mural durant el mes de desembre per recordar el dia internacional dels drets humans. El mural es troba al vestíbul del centre.

Cada grup ha seleccionat les icones i la representació que els han semblat més adequades. A continuació podeu veure un carrusel d’imatges amb el resultat.